110427

Jag tycker det är Väldigt intressant med folk som tycker min pappa är tokig som fortfarande jobbar vid sin ålder och som även är igång hela tiden förutom när han sover.
Och det enda jag har att säga till dessa människor som klagar på han..
Hur Pigga kommer Ni att vara vid den åldern?!
Nej, just det.
Ni kommer sitta i eran gungstol och säkerligen behöva en rullator för att ta er fram.

Så ja, jag är oerhört stolt över min tokiga pappa som faktiskt orkar med allt han gör. :)

Jag har i alla fall varit vaken sen sex imorse.
Första jobbet klockan sju, skulle handla på Coop på faktura. Vilket jäkla tjorv. Hade både adress och kontonummer men Ändå kunde dom inte ta det på faktura. Fick ringa hon som jag arbetar för som fick prata med kvinnan i kassan och lösa upp hela grejen för ja, jag kan ju inget om sånt. :P
Sen efter det var det nästa arbete som stod på schemat.
Nu är jag hemma och har börjat med maten som blir fläskfile med vitlök och något till.

Men ja, min sommar kommer bestå av jobb, lite mera jobb.
Sen ska jag försöka ta ledigt någon vecka så man kommer sig ut till huset i Piteå.

Och karln for iväg med någon snubbe som ville köpa våra extra sommardäck. Är helt onödigt att ha dom liggandes i reservdelsbilen för dom kommer knappast att användas.
Och lite extra klirr i kassan är inte fel det heller. ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0