Bättre har jag sett.

Och nu har man sett 3D också.
Och för att recensera. Pirates of the Carribean on Stranger tides var då inget att hänga i julgranen.
Bra början, resten av filmen var..jobbig.
Bara för att inte förstöra för dom som inte sett den ännu så tänker jag inte säga varför den inte var speciellt bra. ;)

Och så 3D.
Ja, jag måste ha blivit blind.
Jovars, det var 3D i texterna före filmen..
men inte vet jag nu om 3D efeekterna var helt otroligt fantastiska i filmen.
Man förväntar sig ju som att en dinosaurie ska komma springandes mot en eller en kanonkula som flyger precis över ens huvud. Men det uteblev.

Så har jag blivit blind eller..

Nåväl, var ju roligt att göra något annat än att äta, sova och jobba i alla fall.

Rosie
2011-06-02 @ 18:38:59

Om du vill se riktiga 3D filmer med saker som flyger på dig så finns kupolbiografen på havsbadet i Piteå (såklart) :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0