Fördriva tiden.

Klockan är halv tre.
Jag är inte det minsta trött.
Fick ju som sova mina 2-3 timmar på kvällen innan jag vaknade av en rejäl hostattack.
Så ja, nu är det totalt kört med sömnen för inatt.

Så därför sitter jag och slösar min tid på att kolla runt på inredning.
Och mycket hittar jag. (Gäller bara att övertala karln om att vi absolut behöver alla saker också ;D)

Har i alla fall hittat ny favoritsida. Ilva.
Så mycket finfina saker. Och helst fåtöljen på bilden nedan.
Jag vill ju som verkligen ha en stooor fåtölj med mycket plats så man kan sträcka ut sig.

Annars är jag inne på loppis fynd. Billiga grejer som man målar själv.
Billigt och bra och framför allt så vet man att grannen inte kommer ha en exakt likadan möbel hemma.
Har för mig att någon stor loppis som är varje helg i Piteå öppnar snart också? Dit vill jag i så fall.

Och jag ser ett tydligt mönster i mina val av möbler. Mörka färger på möbler. Men det kan ha sin förklaring i att färgerna i huset kommer sitta på väggarna och dekorationen.

Nåja, nästa steg är att dumpa av gubbarna i huset så dom får göra klart köket.
Själv ska jag dra till IKEA med syster.
Men när det nu blir återstår att se..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0