Julstöket är igång.

Har egentligen inget att skriva. Inget nytt som har hänt sen senast.

Julpyntet är uppe. Insåg att tre julgardiner Tydligen Inte räcker till ett helt hus.
Nå, man lär sig något nytt varje dag ;)

Våran julgran ser lite..naken ut. För lite krimskrams i den.

Att hitta en gardinkappa som är färdigsydd och 2 meter lång är praktiskt taget omöjligt har jag också insett.

Och så köpte jag en gullig, barnslig ljusslinga med snögubbar med mössor och halsdukar på sig i tron att det var utebelysning. Det var icke utebelysning tydligen.
Så då kan man väl undra varför Rusta har lagt denna förpackning med snögubbe belysning bredvid all utebelysning..
Nåväl, dom åkte upp i flickornas rum.

Som sagt..Det är tur att denna jul bara inträffar en gång per år :P

Imorgon ska man upp senast klockan sex för att hinna till första skoldagen klockan åtta.
Jag som annars sover bort det mesta av dagarna...

Nånå, kan väl bjuda på någon bild nu också..



Var ute och sparkade fotboll med hunden imorse.
Lycklig byracka :)


Och sist men inte minst.
Så här mycket snö har vi här ute i Långträsk just nu ;)

JENNY
2011-11-30 @ 19:15:23
URL: http://backinstyle.blogg.se/

Hallå hur gick de men skolan ? Var de roligt ? Och jag vill ha mer bilder och mer text här på din blogg.

:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0