Detta väder..

Idag satt jag med min far och kollade väderprognosen på den där tv:n.
Imorgon Onsdag:
Sol i Piteå.
Regn i Kiruna.
 
Jag åker till Kiruna imorgon.
Känns som att gubben där uppe jäklas med mig för Varenda gång jag åkt upp mot Kiruna så har det varit sol hära och galet trist väder i Kiruna.

Hoppas att det inte regnar på Lördag i alla fall..främst för kusinvitamins skull för då blire bröllop.
Ska bli riktigt roligt att få gå på det, var ju som ett tag sedan man såg två nervösa personer stå langst fram i en kyrka framför en massa åskådare ;)

Resten av helgen ska jag hänga med min underbara, gravida systerdotter.
Tror hon sa något om fika på stan och ja..inte mig emot.
Få se om yngsta systerdottern också dyker upp ;)
 
Och ja..Jag ska bli Gammelmoster nästa månad!
(tror inte det är så många 24-åringar som kan skryta med det inte..höhöö.)
Och SJÄLVKLART vet jag redan nu att hennes knodd kommer vara vääärldens sötaste. :)
 
Och som om det inte räckte med detta så fyller min syster jämnt (man ska aldrig tala om en kvinnas ålder har jag hört) så det blir kalas i slutet av Augusti.

Mycket som händer på kort tid.
 
Och nu ska jag ringa min karl som sliter på tolvtimmarsskift i gruvan.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0