110122

Sitter just nu och skriver en valanalys från förra riksdagsvalet. Måttligt roligt kanske.
Har i alla fall gjort en valaffisch och skrivit en insändare om ett parti. Förstår inte riktigt vad jag ska lära mig av detta i samhällskunskapen, jag menar hur mycket lär jag mig av att göra en valaffisch, men men jag gör väl som jag blitt tillsagd :P

Annars då. Jorå, lite stress så dära kanske. Tre prov plus inlämningsuppgift i början av Februari. Mycket som ska knackas in innanför pannbenet med andra ord. Men det ska väl gå på nåt sätt det med.

Det är full fart här just nu. Pluggande mest hela tiden, städa huset, ut med hunden, börja bygga på vinden, köpa byggmaterial, läkarebsök, ungarna ska hit. Ja, allt på samma gång.
Nåväl, när jag väl sitter på arslet och gör ingenting så gör jag åtminstonde det med ett gott samvete. ;)

Sen har man blivit så där härligt täppt i näsan också, ligger väl ytterligare en förkylning och lurar nånstans i kroppen. Bara den inte kommer de närmsta veckorna så. Men det lär väl den göra, inte har jag sån tur att den håller sig borta ett bra tag till inte.

Nej, valanalys var det ju...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0