110710

Bilen är städad (behövdes verkligen). Ny olja i bilen, spolarvätska påfyllt och så någon styrnings-bils-vätska är också påfyllt. Ingen aning om vad det är för vätska eller vad den är bra till men men.
ABSen på bilen fungerar också. Inte illa, inte illa.

Sen hade väl bilen behövts tvättas också. Och vaxas.
Men med tanke på vilket instabilt väder det är ute så känns det måttligt roligt att börja vaxa bilen och så kommer det någon störtskur av regn.

Och herrejesus vilket åskväder det kom igår kväll. Från ingenstans också så började det blixtra och dundra och välla ner regn.
Radion på jobbet slutade fungera också på det hela.
Sen slutade hela åskvädret lika snabbt som det hade dragit in.
Och så kommer åskväder nummer två senare på kvällen. Precis som det första så kommer den från ingenstans.
Tycker väl som liite synd om dom stackare som är rädda för åska.

Annars är det fyra arbetsdagar kvar sen slänger jag in ungar, gubbar, hund i bilen och puttrar ner till Piteå.
Tror jag lovat två små brudar att åka in till Barnens hus och köpa något roligt.
Och så ska jag ringa systeryster och kolla hur det jobbas för är hon ledig så slänger jag in kidsen i bilen och gasar dit med dom. Syrran har ju som också två små kids plus ett fint ställe att bada på så det skulle inte vara helt fel. ;)

Ska bedriva resten av dagen med något vettigt. Som att tvätta lite granna kanske.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0