110724

Har egentligen inte ett dugg att skriva om för mina dagar ser exakt likadana ut just nu.

Jag stiger upp på morgonen, åker till första jobbet före 08:00 på morgonen eller efter 17:00 beroende på hur jag jobbar på nästa jobb.
Så jobbar jag inte på Arbetsplats 1 så jobbar jag på arbetsplats 2.
Jag kommer hem, jag äter, jag slökollar TV och jag sover för att göra om samma procedur nästa dag.
Låter inte det riktigt skojsigt :P
Nånå, pengar pengar. Mycket nytt som skall köpas till huset.

Såg igår att jag fått en löneförskott på kontot den 22:a.
Jag har dock ingen aning om vem som betalat det löneförskottet. Jag har ju som inte ens bett om det så.
Kan det måhända vara någon som skickat fel.
Too bad for them ;)

Hunden går på ägg-diet. Kan man väl säga i alla fall.
Har problem med hans päls då han fäller hår som en tok. (Förstår inte hur han kan ha kvar något hår på kroppen alltså).
Har provat byta foder. Kostade multum och hjälpte bara ett tag. Har provat laxolja, kostade närmare 200:- för en liten jäkla flaska och slutade fungera. Så nu provar vi ägg metoden då.
Hittills verkar den ge resultat i alla fall. Pälsen är mycket mjukare och han fäller inte hår som en barrande julgran nu.

Ja, så mycket annat händer inte.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0