110913

Karln är fortfarande kvar i huset och håller på.
Var egentligen meningen att han skulle ha kommit tillbaka idag, menmen.

Han har i alla fall fixat bänkskivan i köket, spacklat, slipat Och målat väggarna i ena sovrummet.
Jag är verkligen sugen på att se resultatet..men jag får minsann vänta tills på Fredag.

Ska bli skönt när man flyttat till Piteå på heltid så man får börja inreda, få upp möbler, hänga upp gardiner och allt där till.
Och apropå gardiner så slog jag på stort och beställde nya gardiner till huset. Närmare 600 riksdsaler gick det kalaset på, menmen. What to do...
Sy gardiner av mitt tyg går inte då min symaskin är kaputt.

Har för övrigt inte många dagar kvar nu av jobben. Bara 17 dagar kvar.
Vet inte..känns som om jag kommer sakna GG en smula.
Sakna dessa små tanter att småprata med när dom kommer och köper kvällstidningen.
Sakna stammisarna som man redan vet vad dom kommer köpa innan dom ens kommit innanför dörren.
Och framförallt sakna Jenny att tjattra med. Herregud, hur ska jag klara mig utan fröken Jenny egentligen?!
Tur att fröken flyttar närmare mig till våren ;)

Ska kika lite inredning på nätet nu. Mitt nya intresse :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0