Påsk.

Nu är det som påsk igen då.
Jag har varit sysselsatt sen i Måndags...med att göra påskägg. Från grunden.
Ni vet, sån där papier mache. Tapetlim och tidningspapper.
Var ett för jävla långtråkigt jobb ska jag säga er.
Men nu ikväll har jag blitt klar så nu är hela 17 stycken påskägg fyllda med godis och gömda på snillrika ställen runt om i huset. Imorgon får ungarna leta dem. ;)

Har inga planer för påsken heller. Får se vad som hittas på.
Ska väl till systeryster någon dag i alla fall.

Karln min har varit på IKEA idag också. (inte alls avis. Nej nej. Icke det.) ;)
Hur hans syster lyckades övertala honom att åka till IKEA igen är ett frågetecken för mig för när vi senast var där så sa han "Aldrig igen" när vi kommit halvvägs i affären. Höhö.
Nu är karln på väg hem från Skellefteå. Gissar på att dom borde dyka upp snart.

Imorgon blir det i alla fall påskägssletande, påskrispyntande och äggmålning.

Själv ska jag nog ta natt nu så jag får väl säga GLAD PÅSK till er alla :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0