121206

Heh. Har väl glömt bort det här med blogg. :)
 
Jag är i alla fall förkyld med allt vad det innebär.
Fryser, svettas om vartannat.  Ont i halsen. Lock för öronen.
Imorgon ska jag sitta på ett möte.
Hääärliga tider..
 
Förra helgen kom min karl hem. Så vi köpte klart julklappar.
Eftersom ungarna kommer till oss först till nyår så ids man inte satsa på någon mega jul detta år.
Så julgranen ligger i källaren och där lär den få vara också. Har i alla fal fått fram julgardiner och julstjärnor i fönstren och det känns som att det räcker.
Har gjort ett pepparkakshus också. Bara för att fördiva tiden när man ändå är sjuk.

Jag är ingen julmänniska. Helt ärligt så hade jag helst av allt bestält en pizza och kollat film hela julen. :P
 
Tror jag ska försöka bota min förkylning med en kopp te till.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0