120214

Det snickras och hamras för fullt här i huset.
Nu banne mig håller kallvindan på att bli ett stort rum till småflickorna.
Dom får varsin egen sovdel och ett stort lekrum i mitten. :)

Och jo, IKEA resa är inplanerad med min kära storasyster också.
Förra gången var vi på IKEA nästan från öppning till stängning.
Vi gillar IKEA.
IKEA är lite som en kyrka är för en religiös ;P

Annars då..Ja, inte händer det många knop för mig just nu.
Har inga inplanerade prov i skolan så har egentligen inte mycket att göra på skolfronten just nu.
Hjälpa till och bygga är ju ganska uteslutet för jag vet att min rygg hade havererat totalt om jag hade börjat klättra runt dära.
Så ja, jag gör det jag kan göra. Lagar mat åt gubbarna, städar, handlar och annat sånt där jätteroligt :P
Tur att jag älskar att laga mat. Och då menar jag laga mat. Att steka fiskpinnar eller falukorv i en panna räknar inte jag som matlagning. Hur folk ens kan tycka sån mat är gott är för mig ett frågetecken.
Det är fullproppat med en massa onaturliga ämnen och smakar därefter också. Usch usch.

Kvällarna i detta hus spenderas framför TV:n.
För serrni att här i Piteå har vi ju som Hemmakväll som säljer DVD-boxar med TV-serier och serrni dom säljer Arkiv X på DVD-box. Så just nu håller vi på att nöta oss genom säsong två av Arkiv X. Måste köpa hem Säsong tre snart också.
Och jo just det. Hemmakväll säljer även tio filmer för 200 riksdaler. Så jo, vi har köpt en massa film också. :)
Hemmakväll, det är grejer det :P
Och utöver det så sitter jag och nöter papper och blyertspennor varje natt när alla andra sover. Försöker lära mig att rita bilar och ta mig tusan, det tar sig. Snart kan jag det också. (Intresseklubben antecknar).
Slänger väl in en bild nångång när jag orkar.

Jaja, blev väl mest svammel det hära nu.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0