120911

Jag lever.
Småförkyld och lite seg i kropp och knopp, men jag lever.
 
Och ja, en sammanfattning kan väl sitta på sin plats?..
 
Jag har hunnit sy mitt allra första lapptäcke.
Den blev väl inte perfekt, men va faan..jag försökte i alla fall ;)
 
Jag har hunnit besöka Kiruna.
Det var något så fruktansvärt kallt där och det regnade väl den mesta av tiden.
Jag hann träffa både systerdöttrar och syster och myyyysa med världens sötaste chihuahua Freja.
Det hanns även med att gå på bröllop och kusinvitamin var galet vacker i sin klänning!!
 
Jo, bärplockning har vi också hunnit med. Både blåbär och hjortron.
Har ett lager som garanterat kommer räcka tills nästa höst.
Så har hunnit baka både pajer och bullar...och äta glass med varma hjortron..mums! ;)
 
    
 
Och igår förskönade jag barnens rum med hyllor och deras konst.
Ja..deras tavlor kan nog minsann mäta sig med Picassos tavlor!
 
 
Tapetsering av dator/gästrum är nästintill klart också.
 
Och ja, sen har jag även hunnit med 40-års firande av min storasyster också.
 
Och sen har det även hunnits med:
Leos lekland skellefteå, meka bil, köpa ny dator, leta jobb, ätits sushi, installerat element osv, osv..
 
Och nu ska jag baka lite mera kakor. Bara för att jag kan liksom. :)
 
 
 
Jenny
2012-09-11 @ 19:44:01
URL: http://Nattstad.se/jennywai

Ååh vad fint! Och lapptäcket är jättefint tror Lill semlis kommer älska de..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0