13-12-03

Fullt ös i magen. Som varje kväll/natt.
Pyret verkar ha ärvt sin mammas dygnsrytm i alla fall ;)
 
Kul att man ser att magen har "sjunkit" neråt de senaste dagarna.
Inte lika kul med värken i mage/rygg som börjat dyka upp i tid och otid. Främst på natten.
Nåja. Värken försvinner ju tids nog i alla fall.
 
Idag har jag och min käre far härjat i lägenheten.
Fick upp mitt lilla köksbord, lampor och speglar har borrats fast i väggar och diverse grejer har fått åka ner i källaren.
Just ja. Fått upp julgardiner och julstjärnor också.
Julstämningen är väl inte på topp dock.
6 plusgrader och regn i December känns inte riktigt okej.
Inte okej alls faktiskt.
 
Ska nog återgå till mitt nya nöje under nätterna.
Star Trek Voyager.
Inne på säsong 2.
Kanske en skål med glass till det också...
(Jaa, det är karlns fel att jag kollar på sån där sci-fi smörja)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0