110708

Känner mig så där super duper glad idag.
Tror vi fixat ett schema så alla som jobbar får vara ledig några dagar i sträck.
Vilket betyder att jag då blir ledig fem hela dagar. Och fem hela dagars ledighet betyder Piteå!
Hoppas bara nu att det blir så. :)

Har redan lovat kidsen att gå på Barnens hus och kanske åka till syster och bada medans karln målar ena sovrummet då ingen annan får ens kolla på målarpenseln. Vi är totlt bannlysta från att måla i huset. :P

Annars sitter jag mest och funderar över hallen. Tapeter eller måla?
Måla och sen får jag måla något motiv på väggen?
Hallen måste som smälta ihop med köket och vardagsrummet på något sätt och det mina vänner är inte lätt att hitta på något som smälter ihop med både kök och vardagsrum..

Nej, frukost väntar sen göra något vettigt av livet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0