24 Oktober

Egentligen har jag väl inte så mycket att göra om dagarna, men ändå känns det som om man hela tiden gör något.
Konstigt det dära. :P

Nu är hallen ommålad och spegel plus byrå har blivit målade dom med. Kommer väl en bild nångång när jag ods sätta mig framför en annan dator som man kan föra över bilder till för det mina vänner kan jag icke göra på min lilla mini bärbara.

Imorgon åker vi in till stan. Köpa sig lite julgardiner.
För tydligen ska det Pyntas med stort P när det är jul.
Tydligen är julen lite av en helig tid.
Själv hade jag nöjt mig med dåliga, gamla julfilmer på dumburken och kanske en pizza och en chokladask. ;P
Nånå, tur att det bara är jul en gång om året.

På Måndag ska jag in till stan igen. Då börjar jag plugga. Och fortsätter med det i minst ett år framöver.
Ska bara hitta någon adress till skolan så man hittar dit också. Men det löööser sig serrni.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0