24 Oktober

Ja, mina vänner.
Jag är antagligen en av Sveriges mest ekonomiska människor (vissa kallar det tydligen för snålhet). Men när jag kommer till IKEA så kan pengarna flyga sin kos.
Så igår var det alltså IKEA med min syster och syskonbarn. Cirka sex timmars shoppande.
Och jag har träningsvärk i benen idag.

Men jag kom i alla fall hem med nya mattor, knivar, skärbrädor, leksaksförvaring, ljus, överkast och allt annat som man kan behöva. (eller som man anser att man behöver när man går inne på IKEA då, men sen inser att man inte alls behövde det) :P

Suttit barnvakt till små gossar också lördag till söndag.
Dom var  lite småförkylda och gick på lågvarv så det var lugna puckar framför TV:n hela kvällen.

Annars då?..
Försöker få tag i en karl på arbetsförmedlingen men han är aldrig där när jag ringer. Så typiskt.
Blir i alla fall att börja plugga på heltid så fort jag kan..om nu karln på arbetsförmedlingen skulle kunna ta och svara i sin telefon någon gång så man får alla papper och jox klart.

Karln fyller år på Onsdag. Det får jag tydligen inte prata om för han vill tydligen inte fylla år.
Jag har besiktningen på bilen på onsdag också. Ingen aning om vars bilprovningen ligger här i Piteå, men det löser väl sig.

Och på Fredag kommer kidsen hit. Måste köpa Halloween dräkter åt dom och pynta ut huset med spöken och flygande pumpor och allt vad det heter. Voivoi.

Nu väntar en lugn kväll framför TV:n.

(Och Jenny. Du får ju typ ringa när du vill om du typ skulle ha tråkigt om dagarna typ ;P)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0