Mindre än en månad kvar nu..

Idag kom lilla fröken Jenny med en fin fin fråga.
"Elin..vad gör du på din fritid egentligen?"

Enkelt svar. Inte det minsta, absolut ingenting.

För fritid existerar knappt just nu.

Jag är väl en sån där människa som jobbar tills jag stupar.
Jag Gillar att jobba för mina pengar för då vet jag då banne mig att jag har förtjänat dom, varenda krona jag får in.

Och jag jobbar som en dåre just nu för att få ihop så mycker kosing som möjligt innan flytten.

Och jag trivs med att gå till mina båda jobb för det ger en rutin i vardagen, annars blir jag rastlös och när jag är rastlös så blir jag irriterad på allt och alla :P
Och två jobb ger extra plus i kassan också. Det är inte fel inte.

Men kära vänner. Mindre än en månad kvar innan flytten till huset och då tänker jag banne mig ta semester...
Men förhoppningsvis ingen längre semester än två veckor ;P

Idag har jag också jobbat. Och jag har vart så pass flitig att jag har rensat avloppet i fikarummet. Det ni!
Inget trevligt jobb inte, men måste det göras så måste det göras..
Och jag har en liten aning om att ingen annan är särskilt sugen på att rensa avlopp så :P

Jag har hunnit koka ihop Chili con carne idag också. Inte ofta jag hinner/orkar ställa mig i köket just nu men idag så fanns en liten uns ork kvar i kroppen så det fick bli just chili con carne. Det var inte dumt det inte.

Nåja, jag lever i alla fall så alla har koll på det.
Jenny
2011-09-06 @ 22:55:20
URL: http://backinstyle.blogg.se/

du är så duktig hela stället kommer rasa ihop när du flyttar...eller jag iallafall :) hehe

emma
2011-09-07 @ 12:29:24

du vet ju vart jag bor så du kan väl försöka trycka in en kaffedejt innan du flyttar? ;)jag kan bjuda på fika!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0