120203

Rysskyla var det ja. Och ta mig tusan Rysskyla är det.
Hade minus 33 grader imorse, men nu ligger det på cirkus minus 27.
Det är så fruktansvärt kallt ute att till och med hunden vägrar gå ut från huset. Då är det kallt.

Blir det minus 35 så eldar jag banne mig i pannan. Oavsett om skorstenen är godkänd av en sotare eller ej!
BRRR!

Nåja, sommaren väger ju upp denna bistra kyla så jag ska icke klaga för mycket.

Nåväl, nåväl.
Under veckan har jag hunnit vara på stan. Karln och jag kollade barnkläder. Köpte ett helt drös med nya kläder till kidsen. För nu är det nämligen Mega Rea i stan. Vi pratar kläder som kostar mellan 19-49 kronor nu. Mega Rea som sagt. Jag har nog köpt kläder för någon tusenlapp nu. Menmen, dom där skitungarna växer ju som ogräs så dom behöver nya kläder hela tiden. Bara gilla läget :)
(Tur att jag älskar att köpa barnkläder och barnskor) ;)

Skickade ett litet klädpaket upp till Kiruna också till kusin Emmas lilla tös.
Kan vara kul med kläder från andra butiker än de som finns i Kiruna och så är det ju Mega Rea hära. :P
(Och ännu en ursäkt för mig att köpa mera barnkläder..höhö)

Jo och den där karln köpte ett Xbox till äldsta flickan. Med över 70 spel. För 300 riksdaler.
Snacka om pangpris. Fanns en massa roliga spel också så dom senaste två dagarna har vi plöjt oss genom en massa TV-spel.
Sen har vi även införskaffat säsong 1 av Arkiv X.
Så egentligen gör det inget att det är snorkallt ute för vi har ändå något att göra här hemma :D
Ikväll blir det dock pizza och film då vi fick hem två nya filmer från Lovefilm.se. Fantastisk sida det dära när man bor ute i skogen och inte kan åka fem mil för att hyra hem en film. (Nej, vi kan inte ladda ner filmer då vi använder internet via telefonen).

Nej, det blev väl mest en massa ordbajsande nu. Inget vettigt att skriva egentligen.
Så vi avslutar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0