120103

Och så har man varit i Skellefteå.
Kan väl säga att jag föredrar Piteå.
Men mycket matställen hade dom då i Skellefteå, i vartenda hörn fanns någon form av matställe...lite som Kiruna ju :P

Annars var det Ofantligt svårt att hitta en vettig matbutik i Skellefteå. Och när vi väl hittade en vettig ICA så hade dom TRE olika sorter av hundmat att välja mellan. Min byracka tål inget av de märken dom sålde.
Allvarligt talat, där gick Skellefteå med stora minuspoäng.
Så fick leta upp en djurbutik för att köpa hundmat och ja, det var då över 200 riksdaler dyrare än vad jag betalar för hundmaten i Piteå.
Jaja, hunden måste också ha mat.

Annars lyckades jag köpa två stycken böcker..och ja, det var väl allt.

Efter Skellefteå åkte vi till Piteå och jag fick inhandla kläder för en fin summa pengar, då karln köpte täckbyxor åt mig i julklapp, men dom passade icke så jag fick köpa kläder för samma summa pengar som täckbyxorna kostade istället. Inte illa, inte illa. :)

Och jo, Audin höll vi på att krocka på hemvägen också. Tack vare dessa förbannade, idiotiska, djävulska renar!
OM jag skulle krocka med Audin i en ren så skulle jag fan slänga renjäveln i bagaget för då hade man åtminstonde fått med sig käk hem!
Varför, Varför ska dessa renar få gå fritt för? Hur många dödsolyckor händer inte varje år med dessa renar inblandade. GRRRR!

Nåja, hem kom vi i alla fall. Och ickäll ska jag äta choklad och spela TV-spel med min karl.
För nu äre så är min vänner serrni att dom har slutat visa Star Trek Deep Space 9 klockan 21:50 på kvällarna och då har vi som inget annat att göra på kvällarna så då spelar vi TV-spel.
Och JA, det är min karls fel att jag börjat kolla på något Science-fiction program.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0