120307

Oj. Man kanske skulle ta och skriva något hära också.
Ihelg var jag på IKEA med min syster. Hon la ner sina pengar på tyg. Jag la ner mina pengar på allt annat i affären.
Så några tusenlappar fattigare men många onödiga grejer rikare. ;)
Nej, okej då. Mycket nödvändigt också. Nya möbler till kidsen och sånt.

Spenderade helgen hos syrran också. Det första som händer?
Jo, minsta pojken börjar tokspy på fredag kväll.
Min syster fick tokont i halsen på lördagen och antagligen feber på det också.
(Men hon kämpade sig genom IKEA i alla fall) :P

Jag väntar nu på att jag också ska åka på någon mega influensa. Få se när den dyker upp.
Jag är ju nämligen som en levande magnet för alla sjukdomar som kommer i min närhet.

Annars då..Ja, byggandet av kallvindan går framåt. Elektrikern har dragit alla kablar, gubbarna har satt upp alla väggar och ska starta med taket imorgon.
Väntar på att få börja måla väggarna där inne sen. Ska måla väggmotiv i båda ungarnas sovrum. Ska bli intressant då jag aldrig gjort det förut. :)

Idag har jag bakat. Blev en rulltårta med choklad/kaffe kräm i och karlns favorit kakor när mhan var liten, nämligen wienerstänger.

Jaja, ska väl kika runt på nätet innan det är läggdags.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0