120505

Alltid lika kul när någon deprimerad liten stackare där ute kommenterar med något uppfinningsrikt. ;)
Nu senast var det "Gud vad du gnäller i din blogg". Eller något liknande.
Har väl bara detta att säga till dig, o du modiga anonyma kommenterare:
GUD VAD DU GNÄLLER OM ATT JAG GNÄLLER JÄKLA GNÄLLSPIK! ;)

Jaja. Tänkte väl visa er hur vädret är hära.
Få se nu..maj månad..och full snöstorm. Någon decimeter snö på backen.
Härliga tider. :P

Anonym
2012-05-06 @ 23:00:46

jag skrev att du gnällde EN gång och då är det inte ett gnäll utan en åsikt ;) hade jag däremot upprepat min kommentar flera gånger - då hade det varit ett gnäll. och varför jag kommenterar anonymt? ja inte fan vill man bli uthängd på en blogg för att man har åsikter precis som så där fem miljarder andra människor här på jorden :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0