120513

Och så var denna helgen över också. Tycker jag hunnit med en hel massa de senaste dagarna.
Roligaste var ändå att träffa kusinvitamin Emma här i Piteå. Var ju som ett bra tag sedan man sågs. (Jo, jag lovar jag ska pallra arslet till byn snart ;D)
Åt thaimat och uppdaterades om nyheter i Kiruna. Mycket som händer där nu helt plötsligt.
Var även med hennes tjejgäng och kollade lite annorlunda kläder får man väl ändå säga. Dyra saker också. Voivoi. :)

Har förutom detta hunnit plugga som en dåre. Till fyra-fem på morgonen har jag suttit med näsan i böckerna. Inte lika roligt som att äta thaimat och kolla kläder, men men. Måste det göras så måste det göras. 
Annars är vi väl så gott som klara med ungarna rum nu. Någon liten detalj som ska fixas till, men det går nog fort.

Resten av denna kväll ska jag fortsätta spendera i skolböckernas värld. Två prov nästa vecka och jag känner mig aningens stressad.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0