120504

Efter mycket grymtande och svordomar och tankar om "den där förbenade karln som drog med min kamerakabel till Kiruna" så hittade jag kamerakabeln.
Vars var kamerakabeln undrar ni säkert...Jo, serrni. Den låg bredvid datorn. Bredvid min dator. Höhö. ;)
Ibland är det kanske jag som är slarvig..men bara ibland. :)

Nåväl. Idag har jag och min far varit in till Piteå. Handlat mat, jag gjorde mitt sista prov i Företagsekonomi B och så bjöd pappa på mat på stan. Var grymt gott kan jag meddela.
Jag har även hunnit plantera blommor. Få se vad det blir av det. Blommor och jag brukar inte gå så bra ihop..dom vill mest dö och vissna bort när jag tar hand om dom.
Och vi har haft värme, sol och vindstilla här ute i Långträsk idag. Så jag och hunden tog en lång, lång promenad på eftermiddagen. Är fantastiskt härligt att bo ute i skogen när man har hund. Att hitta någonstans att gå med en hund utan koppel är ju som inga problem hära.
Annat då..Ja, den där karln min är uppe i Kiruna. Han har hittat arbete dära. Få se när han behagar komma hemåt igen då. Jag ger det en vecka, sen lär han sakna mig så otroligt mycket så då kommer han nog hit igen ;P

Jag och pappa har även hunnit med att sätta upp alla taklister i kidsens nya lya. Och jag fick till och med använda borrmaskinen då..Inte illa alltså. Det kalllas förtroende att ge mig en borrmaskin. Det hade kunnat sluta hur som helst ska ni veta. :P
Blir golvläggning ihelg och så ska jag nog ta tag i lite andra projekt. Kanske måla om någon möbel.

Ja, det var väl inte ordspotta jag skulle göra. Tömde kameran för att slänga in lite bilder.

I det här huset har vi sommar inomhus i alla fall. :)






Ungarna tar fikapaus från pulkbacken under påsk.
(ja, jag vet att texten är störande, men snattare, tjuvar och idioter finns det på nätet så texten blir kvar)



Mina fina tavlor i hallen. Tycker dom är riktigt söta :)




Jenny W
2012-05-06 @ 12:51:46
URL: http://backinstyle.blogg.se/

ååh as coola tavlor vad heter dom ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0