120507

Lille anonyma kommenterare. Jag har aldrig sagt att du inte får ha en åsikt. Hade jag inte velat ha åsikter så hade jag väl aldrig skrivit i en öppen blogg heller ;)
Sverige har som sagt yttrandefrihet så om du anser att jag gnäller så anser du det. Däremot förstår jag inte hur du orkar lägga ner tid på att läsa min blogg om du nu anser att jag bara gnäller..måste väl finnas roligare saker att ägna sin tid åt än att sitta framför datorn och läsa bloggar som man anser är dåliga..men uppenbart verkar det vara Något du gillar med min blogg eftersom du ändå sitter där och läser den. Höhöö ;)
Jag har alltså på ett eller annat sätt nått ut till dig, vilket är meningen när man skriver en öppen blogg. Läsare med olika uppfattning uppskattas enbart. Smaken är som baken..delad i två :)
Och på ditt svar på varför du är anonym. Alltså. Hade du skrivit din egen bloggadress eller liknande så hade du givetvis fått svar där istället. Men eftersom ingen kontaktuppgift finns så får jag ju svara dig via bloggen. För inte fan har jag då tänkt spåra ditt IP-nummer och sända dig ett handskrivet brev med svar på din kommentar inte. ;)
Så det jag vill ha sagt är väl att fortsätt du att kommentera med dina åsikter, det är bara roligt för mig att få respons. :)

Och där sätter jag punkt för detta framöver. :)

Från det ena till det andra. Har varit in till stan idag. Fick äntligen hämta ut mitt paket med mina nya skor till sommaren. Fruktansvärt snygga och precis sådana som jag har velat ha i flera, flera år. Jag är grymt nöjd måste jag säga.
Och igår har jag lagt golv. En erfarenhet rikare. Så vad är det man säger..Kvinnor kan! ;D
Var faktiskt riktigt roligt att lägga golv måste jag säga. Är lite som att lägga pussel. Två golv kvar nu att lägga och sen är det bara golvlisterna som fattas. Sen ska det banne mig inredas. Ojoj så skojsigt det ska bli. Få sy nya gardiner, skruva ihop möbler, slänga opp lite hyllor och allt därtill. Tror nog kidsen kommer bli nöjda med lite mer utrymme att röra sig på, inte behöva dela på ett enda litet rum. Kommer givetvis upp bilder sen.
Ikväll ska jag ägna min tid åt pluggande. Geografi och Historia. Historia är ju helt okej. Geografi däremot känns väl måttligt lockande, att sitta och läsa om stenar, jordens olika lager är väl inget som intresserar mig. Nåväl, bara se det positivt. Gör jag det klart nu behöver jag ju inte traggla mig genom det nästa vecka ;)

Och om någon med lite gröna fingrar där ute har något tips till mig om hur man får en pelargon att överleva så tas det tacksamt emot. Pelargonen ifråga har levt och varit blommande grön i två års tid, men nu, nu börjar den ge upp. Den ser ledsen ut. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med detta praktexemplar till pelargon.. :/
Anonym
2012-05-07 @ 22:37:26

jag har läst din blogg TRE gånger så följer den inte. och du har liksom gett en trettio orsaker till att inte fortsätta läsa den heller :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0