Vi försöker igen då..

Var ett tag sedan.
Mycket vatten har runnit under broarna..eller nåt åt det hållet.
 
Om vi ska göra en kort sammanfattning då.
Jag har hunnit börja på nytt jobb.
Jag har slutat på nya jobbet.
Vi har hunnit flytta.
Jag har hunnit fylla 25. (5 år kvar till 30...herregud.)
Och ja just ja...jag har hunnit bli på tjocken också. ;)
 
Så om 18 dagar ska det tydligen komma en liten kråka till världen.
Jag satsar dock på att kråkan kommer 24:e December...
Har några andra bud på födelsedatum också så ska bli intressant att se om någon har rätt :)
 
Fast egentligen är mitt liv väldigt händelselöst just nu.
Kramp och värk lite överallt i kroppen, helst i höfter, rygg...dessa har gett upp totalt.
Men det är väl bara att härda ut.
Så jag går runt hemma och ja...går runt hemma.
Fullt ös med andra ord..höhö.
 
Så ja. Där står vi nu i livet.
Från hus till lägenhet. Ett år äldre. Snart morsa till en alldeles egen liten kråka.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0