Helg i Kiruna.

Frånvaron har varit total hela helgen.
Slängde in hunden och pappa i bilen och åkte upp till kalla Kiruna på Fredag.
Världens gulligaste charmtroll, Selma, döptes på lördag.
Så har försökt stirra mig mätt på detta lilla troll hela helgen, man vet ju adrig när man kommer upp till Kiruna igen. (förhoppningsvis tar det inte alltför lång tid..)
 
Vi missbedömde en smula hur mycket fika som skulle gå åt till dopet, så jag gissar på att Jenny och Ville har halva frysen full med kakor nu. Så ni kan väl gissa vad den största delen av matintaget har bestått av denna helg. Nyttigt värre. ;)
 
Annars kan jag väl meddela att Kiruna fortfarande står på samma plats, att allt ser likadant ut och att jag har förträngt stan så pass mycket att jag kört fel ett antal gånger. Och ja..det ska väl ganska mycket till för att köra fel i Kiruna..SÅ stort är det ju inte.
 
Har hunnit en sväng och mysa med ett annat litet charmtroll också, Kusin Maria och Jerrys lilla tös.
 
Så nu har jag fått min dos av småkids för denna gång.
 
Och ja just ja. Alla kanske inte hänger med hära. Selma är alltså min systerdotters dotter, vilket gör mig till Selmas gammelmoster.
Och appropå gammal. Min äldsta systerson fyllde 8 förra veckan. Min yngsta systerdotter blir myndig detta år.
Jag börjar känna mig en aning gammal...Vars tog tiden vägen?!
 
Och eftersom jar lovat att inte lägga upp några dop bilder så blire inget sånt.
Men en bild på världens sötaste troll kan ni få.
 
Hur pluttinuttig som helst.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0