Inte varje dag det händer.

Idag på jobbet hade jag en hel skolklass från Norge.
Dom ville ha godis gratis och dom ville ha rabatt.
Voi voi, inte lätt inte.
Sen hade jag ett spännande möte också.
Vem knallade inte in på lilla Godisgruvan om inte Fredrik Wikingsson. (Ni vet Filip och Fredrik på Kanal 5)
Jojjomen, det gjorde han.
Inte varje dag man ser någon känd person uppe i kalla, lilla Kiruna inte.

Tog ett tag innan jag kände igen han, kopplade inte riktigt vem det var i min lilla hjärna.
Glömde säga Hej då också då jag stod i mina egna tankar och försökte komma på vem tusan han var..
Typiskt mig.

Och det intressanta..han var då mycket längre än vad jag trodde han var.
Han ser inte så jättelång ut i TV ju.
Och trevlig var han också för den delen.

Och på Torsdag åker varenda människa plus hunden här hemma till Piteå.
Jag blir kvar i stan.
Så jag har köpt en jäkla massa lax som jag ska äta Torsdag till Söndag.
Lax ja, det hade jag väldigt lätt kunnat leva på faktiskt.
Så gravad lax och halstrad lax blev det.
Och karln tror han ska få ta med sig en bit lax till Piteå..höhöhö. Vilken idé alltså. ;P

Jag menar, ska jag nu bli kvar i kalla Kiruna så ska jag väl åtminstone få äta god mat medans gubbarna får leva på falukorv och makaroner där borta.
Lite rättvisa får det väl ändå vara här i världen! ;)

Och imorgon får jag Äntligen ta bort stygnen i munnen.
Ska bli otroligt skönt att slippa ha en massa trådar som hänger runt i munnen.


Lax, lax i stora lass..




Emma
2011-05-31 @ 20:34:47

är också ensam hela helgen kanske vi kan ses en sväng om du har tid?

Elinn
2011-06-01 @ 00:59:15
URL: http://elinnsofia.blogg.se/

Jobbar längre pass under helgen, tror jag jobbar till 21 en dag och till 19 resten av dagarna, men har du tid efter klockan 19 så visst ;)

Kommer inte riktigt ihåg tiderna nu, men hör av mig under dagen. :P

Emma
2011-06-01 @ 06:53:29

jobbar till 21 hela helgen endast ledig några timmar på dagen men vi kan ju ha en kvällsfika dejt om int annat :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0