120420

Den senaste veckan har varit fullt upp.
Fullt upp med slipning, spackling, slipning, spackling, slipning och åter spackling.
Sen målat fönster (som sen visade sig bli åt helsike fel så det var bara att börja slipa igen..höhö.), målat väggar och taket.
Karln köpte ju en såndäringa finurlig sak i Haparanda. Nämligen en sån där kompressor. Man sprutar alltså på färgen på taket istället för att använda pensel. Snyggasre slutresultat. Jämnare färg, finare yta.
Gillade jag skarpt. :)

Nåväl, nu är väggarna i rummen målade. Blir ett andra varv imorgon och då ska jag också försöka fixa klart fönstrena. Få se om jag lyckas denna gång eller om man måste slipa en gång till. Spännande, spännande.

Igår tog karln och jag tummen ur arslet och gjorde piroger. Tror det blev närmare 30 stycken faktiskt. Inte illa, inte illa.
Givetvis var vi tvungna att tävla om vem som gjorde bäst fyllning till dessa. (jo, mina blev bäst. Enligt mig ;D)

Nå nej, så mycket annat händer väl inte nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0