120325

Uppdatering, uppdatering. Glömmer som bort det. 

Förra helgen hade jag i alla fall finbesök från Kiruna. Jenny och Josefin. Jävlar det satt fint att få träffa dom små smurfarna igen. Enda jag saknar med Kiruna faktiskt är just dom. 
Var i alla fall på stan både i Piteå och Luleå. Sen var det filmkväll med tacos på lördagen.
Jo och jag hade Sambo-fritt torsdag till tisdag. På fredag morgon bestämde sig TV:n för att lägga av. Så ja, det har blivit att kolla en herrans massa film under den tiden då jag inte lyckades fixa till parabolen själv. När jag började kolla på ungarnas filmer så kände jag att det var dags för gubbarna att komma hem igen. :P
Nåväl, om vi ska gå vidare till denna helg så har det varit fullt ös medvetslös hela helgen. Fredag kom knoddarna hit och på lördag kom Rosie med sina tre knoddar hit och det var pulkbacken som gällde hela dagen, sen bjöds det på köttsoppa hos oss och Rosies äldsta pojke stannade över natten så han och Ida har väl kollat film och käkat godis hela natten. 
De har även hunnit bygga en stor snögubbe utanför huset med mössa, halsduk och allt sånt. Och dom har varit ute och cyklat också, men det blev tydligen kallt om fingrarna. Är inte riktigt sommar ännu, men snart så.
Ikväll ska jag spendera tiden med näsan i skolböckerna och försöka få in lite Naturkunskap i hjärnan. 
Roligt värre ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0