Barnrummet är färdigt!

Ja, mina vänner.
Ungarnas rum är färdigt.
Två mindre sovrum och ett stooort lekrum i mitten.
Gubbarna dom har slitit med att få upp tak och väggar, men till slut var det klart.
Då fick jag rycka in och hjälpa till med målning, golvläggning och skruva ihop möbler.

Kan nog inte beskriva i ord hur underbart det är med ett stort rum åt ungarna så man slipper springa runt resten av huset och plocka upp leksaker och kläder.

Minstingen på 3 år var sååå nöjd med sitt sovrum att hon gick och la sig på fredagskvällen självmant (inte ofta det händer mina vänner) och sa till sin pappa med en nöjd ton att "jag tycker om mitt rum".
Gullunge :)

Efter mycket blod, svett och tårar (okej, jag kanske överdriver lite) så kan jag äntligen bjuda på bilder på detta magnifika rum ;)
Före: Tak, väggar och isolering börjar hitta sina platser.

Före: Taket, dörrar och väggar är spacklade och påbörjad målning med kompressor.


Före: Fönster slipas, spacklas för att senare målas.




Efter: Ungarnas sovrum.



Efter: Stora lekrummet.






Mina hemmagjorda sängbord. Är ganska nöjd med dem måste jag säga :)


Si så där ja.
Nu fattas det bara lite gardiner i fönstret och mattor på golven och lite annat småpyssel. Men det kommer det med :)
Ann-Sofi Nordvall
2012-05-21 @ 21:28:29

Det blev jätte fint i rummerna och stora rummet ni har kunnat och dina sängbord blev bra.

Rosie
2012-05-22 @ 08:13:06

oj, vad fint! Ni har gjort ett bra jobb!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0