14 December

Verkar bli ännu en sömnlös natt.
Tur att man är nattmänniska när pyret i magen verkar ha ärvt min dygnsrytm ;)
Fem dagar till beräknad förlossning då. Jag tror fortfarande stenhårt på julafton. Hade som vart lite mysigt.
 
Annars så var vi med Audin (även kallad gamle Hubert) till bilprovningen idag.
Styrled måste fixas, lampor som tidigare fungerade hade lagt av nu. Inga större fel egentligen, men är väl något less på att reparera trasiga bilar nu.
Så gamle Hubert får gå på försäljning inom en väldigt snar framtid. Måste bara hitta en annan bil först.
Helst en nyare modell. Halvkombi. Bränslesnål. Billig skatt. Och till ett bra pris givetvis ;)
 
Och så här mitt i natten så inser jag hur mycket vi egentligen hade behövt fixa. Bilbarnsstolen är fortfarande inte monterad i bilen, BB-väskan är inte heller riktigt packad (går väl runt och hoppas att den skall packa sig själv så jag slipper), julklappar måste packas och skickas upp till Kiruna. Julklappar måste köpas. En TV som måste hängas upp på väggen (den står nu olägligt till på golvet).
Kanske skulle ta tag i den där BB-väskan idag i alla fall.
Börja i någon jäkla ände så kaaanske allt annat också löser sig.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0