130305

Håhå jaja. Känns som att det händer mycket på samma gång.
Men jag gillar det.
 
Tänkte köra korta versionen av allt.
Fredag: IKEA, Finland, Hotell, Hotellrum med egen bastu (finfina grejer), lyxig, snofsig, dyr middag (galet gott!), spela spelautomat för första gången. Vann nästan 400:- så då slutade jag spela, sova.
Lördag: Superduper hotellfrukost (bästa med hotell), IKEA (jorå, jag fick in min karl dit två dagar på raken), diverse affärer, bila hemåt, lämpa av grejer till syrran, Biltema, hemma.
 
Och på hemvägen. Tror ni inte årets snöstorm bryter ut då?!
Jomen visst, orkanvindar och det föll så mycket snö att man överhuvudtaget inte såg vägen. Det snöade så mycket att det var omöjligt att använda helljusen..med andra ord, vi såg väl en meter framför bilen.
Väldigt spännande ;)
 
På söndag skruvade vi ihop våran nya sängram och en kommod till badrummet.
Kommoden (det är ett skåp under handfatet alltså) passade inte så karln drar fram sticksågen och börjar såga i vår alldeles nya kommod!
Fick lite panik där ett tag, men det gick ju bra.
 
Så det var min helg det.
 
Igår kände jag lugnet, la mig tidigt, väldigt tidigt för idag klev jag upp tidigt. Väldigt tidigt.
Har varit på arbetsintervju idag och till er som sitter på nålar och undrar hur detta gick..
Det gick superbra!
Är väl 98% säker att jag kirrat ett jobb nu.
Och jag är superdupermega glad just nu!
Känner mig så där glad, sprallig, hyperaktiv så jag ska fira detta med min favoritchoklad och ps3 hela natten lång! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0