3 Februari.

Alltså. Detta känns inte riktigt rättvist eller okej. 
Pojken sover under MITT täcke, på MINA kuddar och mitt på MIN plats. Jag får äran att sitta i soffan och glo. 
Hur gick detta till egentligen? Jag låg ju och sov på MIN plats nyss..
Jaja, lite kaffe på detta så ska jag nog klara dagen ;)
 
Storasyster Ida är här. Lilldamen är inte så liten längre, hon fyllde 10 i förrgår. Hemskt vad tiden går fort nu för tiden. 
Ida och karln var iväg på isbrytarsafari i lördags. Var tydligen roligt...fast å andra sidan gillar dom båda det där med vatten och båtar. Inte min grej alls. Så jag och Sune drog på stan istället och köpte lite mera kläder till han nu när det är rea överallt. 
Nu ska jag bara hitta en ny fleeceoverall också då dom vi har snart är för små. Helst en röd Laban fleeceoverall. 
Tycker det är så tråkigt att köpa ytterkläder till pojken då alla färger verkar gå i antingen grått eller svart. 
Så om någon skulle sitta och trycka på en röd Laban fleeceoverall i storlek 62/68 så köper jag den gärna för en billig peng ;)
 
 
Nej, lite kaffe innan ungen vaknar. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0